پیشنهاد سردبیر

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 1012249

در راستای ترویج و معرفی ظرفیت‌های سیستم‌های صنعتی‌سازی تولید پیش‌ساخته مسکن،‌ فراخوان شناسایی تولیدکنندگان محصولات ساختمانی جهت مشارکت در احداث نخستین ساختمان الگویی دانش‌بنیان منتشر شد.

احداث نخستین ساختمان دانش‌بنیان در کشور

به نقل از ستاد نانو، در راستای ترویج و معرفی ظرفیت‌های سیستم‌های صنعتی‌سازی تولید پیش‌ساخته مسکن، همچنین معرفی مصالح، تجهیزات و فناوری‌های دانش‌بنیان ساختمانی کشور، نخستین ساختمان دانش‌بنیان با مشارکت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و ستاد ویژه فناوری‌ نانو و میکروی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های تولیدکننده داخلی احداث می‌شود.

در این راستا از تولیدکنندگان داخلی دعوت شده است حداکثر تا آخر شهریور سال جاری فرم پرشده اعلام تمایل برای مشارکت در این طرح را ابتدا از طریق آدرس ایمیل tech@bhrc.ac.ir و پس از آن نسخه فیزیکی درخواست مشارکت را در سربرگ شرکت به دبیرخانه صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین ساختمانی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ارسال کنند.

پس از بررسی فرم‌ها، از واجدان شرایط برای بازدید از سازه و شرکت در جلسات فنی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و ارائه پروپوزال و مشخصات فنی و اجرایی محصول/ محصولات تولیدی از طرف دبیرخانه صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین ساختمانی دعوت به حضور در نشست هماهنگی خواهد شد.

کلیه تولیدکنندگان داخلی که محصول و یا محصولات آن ها حداقل یکی از شرایط ذیل را دارا باشند، می‌توانند در این فراخوان مشارکت کنند:

* گواهی تاییدیه احراز دانش‌بنیانی محصول و یا محصولات دارای اعتبار از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

* گواهی تاییدیه نانو مقیاس دارای اعتبار از ستاد ویژه فناوری نانو و میکروی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

* گواهینامه / تاییدیه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.